Όλοι χρησιμοποιούν καθημερινά εφαρμογές messaging.

Πρόκειται για μια τάση που θα εξακολουθεί να επεκτείνεται, με το Facebook Messenger να επικρατεί στο χώρο των messaging apps.

Μεγάλες εταιρείες όπως οι United Airlines, Pizza Hut, Denny’s Diner, Focus Features και Patron, μεταξύ πολλών άλλων, έχουν κάνει το επόμενο βήμα στην εξυπηρέτηση πελατών. Γιατί; Επειδή ενσωματώνουν chatbot στα κανάλια τους στα κοινωνικά μέσα.

Τα chatbot είναι εξαιρετικά εύχρηστα. Στο Facebook Messenger, μπορούν να δημιουργηθούν τέτοια bots με τα Quick Replies. Τα Quick Replies είναι έτοιμες επιλογές απάντησης τις οποίες ο χρήστης μπορεί να επιλέξει αν καλύπτουν τις ανάγκες του.

Για παράδειγμα, ένας χρήστης καλωσορίζεται με ένα αυτόματο μήνυμα που του ζητά να επιλέξει τι θέλει να κάνει. Ανάλογα με τις περισσότερες ερωτήσεις των χρηστών, επιλέγεται το αντίστοιχο Quick Reply. Για παράδειγμα αν ο χρήστης θέλει να μάθει που βρίσκεται το πολιτικό γραφείο του υποψηφίου,  το chatbot θα απαντήσει ζητώντας από τον χρήστη να ενημερώσει για την τρέχουσα τοποθεσία του και έπειτα θα του παρέχει τ η διεύθυνση του γραφείου.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν chatbot επειδή προσφέρονται όταν το ζητούμενο είναι η γρήγορη παροχή βοήθειας. Με τη σύγχρονη τεχνολογία και τις δεξιότητες των ανθρώπων, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα chatbot ώστε να κάνει πολλά πράγματα.

Αυτό ακριβώς επιλέγουν να κάνουν οι επιχειρήσεις. Να διευκολύνουν ενέργειες όπως η παραγγελία ή επανάληψη της παραγγελίας συγκεκριμένων στοιχείων από ένα μενού, η εγγραφή σε ενημερώσεις για την επικαιρότητα, ένα παιχνίδι ή κάτι ιδιαίτερα απλό όπως η γνωστοποίηση των ωρών εργασίας ενός καταστήματος. Όλα τα παραπάνω μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μεγάλη επιτυχία και στην επικοινωνία των πολιτικών με τους πολίτες.

Το μάρκετινγκ μέσω των chatbot περιλαμβάνει τις εξής δραστηριότητες:

  • Δημιουργεί στρατηγική γύρω από το bot και πιθανές ανάγκες του χρήστη που μπορεί να καλύψει.
  • Δημιουργεί αυτοματοποιημένα flows σχετικά με τη στρατηγική, συγκεντρώνοντας emails, Messenger bot subscriptions και ακόμα αγορές και πληρωμές μέσω PayPal και loyalty programs.
  • Δημιουργεί bot launch strategy, συνδέοντας το bot με υπάρχοντες καμπάνιες. 
  • Go live with the chatbot, test και βελτιστοποίηση των flows για να πετύχουμε το μεγαλύτερο δυνατό conversion rate και συνεχή flows.