Δημιουργία του marketing stack, δηλαδή όλων των εργαλείων και νέων τεχνολογιών που θα χρησιμοποιήσουμε για την αύξηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό, την συλλογή πληροφοριών που θα επηρεάσουν την στρατηγική μας και την ανάλυση της συμπεριφοράς του κοινού που μας ενδιαφέρει. Μεταξύ των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν ενδεικτικά αναφέρονται:

1. Pixel για να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τους επισκέπτες του site και να μπορούμε να τους επαναπροσεγγίσουμε

2. Εργαλείο που μας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε widget δλδ μικρές εφαρμογές όπως η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου ή μιας δημοσκόπησης κλπ, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της αλληλεπίδρασης με κάθε χρήστη.

3. Εργαλείο που αποτυπώνει τις κινήσεις και τα βήματα που ακολούθησε κάθε επισκέπτης στο site.

4.  Εργαλείο για την συλλογή πληροφοριών των επιχειρήσεων που επισκέπτονται το site, ώστε να ξέρουμε για παράδειγμα ποιες εταιρείες μπήκαν στην ιστοσελίδα και να βρούμε τους στόχους μας μέσα απο αυτές.

5. Εργαλείο που συγκεντρώνει στοιχεία απο όλα τα υπόλοιπα εργαλεία που έχουν προστεθεί σε μια ιστοσελίδα και σου δίνει περισσότερες δυνατότητες στην διαχείριση τους.

6. Google Analytics για στατιστική ανάλυση στοιχείων σχετικά με τους επισκέπτες του site.

7. Εργαλείο για On-site Seo, ώστε να έχει το site όλα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν προσβάσιμο απο τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να μπορεί για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης (google ranking).

8. Εργαλείο που καθιστά το site φιλικό για συσκευές κινητών.