Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την αυξανόμενη δημοφιλία τους μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην επικοινωνία με μεγάλο εύρος πολιτών και στην αποδοτική αύξηση της αλληλεπίδρασης του υποψηφίου μαζί τους. Η επιτυχία στα social media προέρχεται ουσιαστικά από την δημιουργικότητα και το consistency. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι απαιτούν σχετικά μικρό προϋπολογισμό.

Στην στρατηγική που ακολουθούμε στόχος είναι να υπάρχει συνεχές  και ενδιαφέρον περιεχόμενο (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο) στα social media που χρησιμοποιεί ο υποψήφιος, ώστε να είναι κυρίαρχη η εικόνα του μηνύματος και να δημιουργεί μεγαλύτερη τάση σύνδεσης του κοινού με τον υποψήφιο.

Η στρατηγική περιλαμβάνει συγκεκριμένες οδηγίες / templates ως προς το πως πρέπει να γίνεται το κάθε post, σε τι χρόνο, με τι συχνότητα και πως θα μοιάζει. Επίσης περιλαμβάνονται οδηγίες για την φωτογράφηση στα post.

Ενδεικτικές τακτικές που εφαρμόζουμε ώστε ο υποψήφιος να αποκτήσει ένα μεγαλύτερο και ταυτόχρονα σχετικό και πιστό κοινό:

Posting strategy: η συνέπεια και ο σωστός συγχρονισμός για μια ανάρτηση που συνάδει με το κοινό μπορεί να απογειώσει το ενδιαφέρον για την ανάρτησή και τελικά να αυξήσει τις εμφανίσεις του λογαριασμού και τον αριθμό των ακολούθων.

Hashtag research: όπως συμβαίνει με το SEO, όταν ανταγωνίζεστε άλλους λογαριασμούς για την υψηλή κατάταξη συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών (των hashtag εν προκειμένω), η πραγματοποίηση κάποιας έρευνας εκ των προτέρων και η βελτιστοποίηση των αναρτήσεών με τις σωστές ομάδες hashtag είναι ο καταλυτικός παράγοντας της επιτυχίας.

Cross-promotion: δεν είμαστε μόνοι μας εκεί έξω. Μέσω συνεργασίας με όχι άμεσα ανταγωνιστικούς λογαριασμούς, θα μπορούσαμε να αυξήσουμε τους ακόλουθους του των λογαριασμών social media με φυσικό, βελτιστοποιημένο τρόπο, από τον οποίο προκύπτει ένα πιστό κοινό.

Influencer marketing: η αξιοποίηση της δύναμης που έχουν καλά επιλεγμένοι influencers με ένα ήδη πιστό κοινό μπορεί να συμβάλλει στην ταχεία ανάπτυξη του λογαριασμού, αρκεί να παράγει σχετικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με συνεπή τρόπο.

Stories strategy: όπως συμβαίνει με τις αναρτήσεις, τα stories αξίζουν να έχουν δική τους στρατηγική, θέμα και προσέγγιση (hashtag strategy, location tagging, etc.), καθώς εξελίσσονται σε ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά των μέσω κοινωνικής δικτύωσης.

Live broadcasting: μία από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στον κατάλογο δυνατοτήτων του είναι η ζωντανή μετάδοση βίντεο και μπορεί να απογειώσει πραγματικά τον λογαριασμό. Ο λογαριασμό όχι απλά ξεπερνά τα stories άλλων χρηστών από τη στιγμή που θα επιλέξετε να μεταδίδετε ζωντανά, αλλά και οι followers λαμβάνουν ειδοποίηση στις κινητές συσκευές τους ώστε να συντονιστούν με τη μετάδοση.